La recuperació de la memòria històrica al País Valencià

Reparar i dignificar les víctimes amb les subvencions estatals (2006-2011)

José Miguel Santacreu Soler

Presentació de Rosa Monlleó Peris

ISBN: 978-84-370-9986-6

Matèria: història

Submatèries: història contemporània

Idioma: català

Coeditor: Universitat d'Alacant · Universita Jaume I

Any ed.: 2016

La Llei 52/2007, anomenada de memòria històrica, ha dinamitzat l'acció investigadora dels historiadors i la mobilització dels familiars de les víctimes, de les associacions cíviques i dels partits polítics i sindicats. Estudi detallat de les iniciatives de totes les associacions, dels familiars de les víctimes i de les universitats valencianes, en matèria de recuperació de la memòria històrica al País Valencià, amb les ajudes ministerials concedides fins el 2011; de les trobades d'investigadors, de les taules redones amb testimonis de primera o segona generació, dels homenatges, de les exposicions, del rodatge i projecció de documentals, de les exhumacions de fosses comunes i les identificacions corresponents, es pot trobar en el llibre, a més d'un extens recull bibliogràfic, de referències audiovisuals, d'articles publicats en premsa i webs d'arxius i associacions.

Monlleó Peris, R. [Rosa] & Santacreu Soler, J. M. [Josep Miquel] (2016). La recuperació de la memòria històrica al País Valencià. Reparar i dignificar les víctimes amb les subvencions estatals (2006-2011). Universitat de València.

Monlleó Peris, Rosa y Santacreu Soler, Josep Miquel. La recuperació de la memòria històrica al País Valencià. Reparar i dignificar les víctimes amb les subvencions estatals (2006-2011). Universitat de València, 2016.

MONLLEÓ PERIS, Rosa y SANTACREU SOLER, Josep Miquel. La recuperació de la memòria històrica al País Valencià. Reparar i dignificar les víctimes amb les subvencions estatals (2006-2011). Valencia: Universitat de València, 2016. ISBN 978-84-370-9986-6.

Monlleó Peris, Rosa y Santacreu Soler, Josep Miquel. La recuperació de la memòria històrica al País Valencià. Reparar i dignificar les víctimes amb les subvencions estatals (2006-2011). Valencia: Universitat de València; 2016. 326 p.