Product Documents

Idioma: català

Any ed.: 2021

Format: 21 x 29,7 cm

Amb la finalitat de donar a conèixer els avanços que els equips de les universitats de València, Alacant i Jaume I de Castelló estan duent a terme en relació amb el coneixement de les realitats del mercat laboral i les seues singularitats en el territori valencià –en particular, la innovació territorial–, s’han analitzat els processos d’innovació que condicionen favorablement el desenvolupament de sectors econòmics relacionats amb determinats territoris de la Comunitat Valenciana. L’objectiu general de la publicació és identificar les relacions entre els processos d’innovació, l’economia arrelada al territori i el balanç del mercat laboral resultant, i, en conseqüència, analitzar la innovació territorial a escala local i comarcal.

ÍNDEX

La innovació territorial i el mercat laboral valencià

Territoris intel·ligents, sectors innovadors. La citricultura valenciana a la Plana de Castelló

Innovació territorial industrial: Ford España SL i clúster automobilístic valencià

La indústria alimentària de l’interior de Castelló

Parcs Naturals, despoblació i desenvolupament socioeconòmic: el Parc Natural i la mancomunitat de Penyagolosa

Territoris intel·ligents. El sector digital d’Alacant i voltants

Innovació territorial: la citricultura a la Ribera Alta

La innovació en els Parcs Naturals. Un model de gestió intel·ligent com a oportunitat de desenvolupament territorial. El cas de la Font Roja

Processos d’innovació territorial al Parc Natural de las Hoces del Cabriel

Territoris intel·ligents vinya-viticultura Alt Vinalopó i Vinalopó Mitjà

Hermosilla Pla, J. [Jorge ] (coord.) (2021). La innovació territorial i la ocupació en la Comunitat Valenciana 2021. Universitat de València.

Hermosilla Pla, Jorge (coord.). La innovació territorial i la ocupació en la Comunitat Valenciana 2021. Universitat de València, 2021.

HERMOSILLA PLA, Jorge (coord.). La innovació territorial i la ocupació en la Comunitat Valenciana 2021. Valencia: Universitat de València, 2021. ISBN 978-84-9133-424-8.

Hermosilla Pla, Jorge (coord.). La innovació territorial i la ocupació en la Comunitat Valenciana 2021. Valencia: Universitat de València; 2021. 292 p.