La eficacia territorial y temporal de las normas

Marcos Vaquer Caballería

Col·lecció: Propuestas. Serie Monografías

ISBN: 978-84-370-7784-0

Matèria: dret

Coeditor: Editorial Tirant lo Blanch

Any ed.: 2010

Els fenòmens de la globalització i l'acceleració de les relacions socioeconòmiqes estan afectant fortament als ordenaments jurídics contemporanis i obliguen a actualitzar en uns casos o revisar en d'altres, els principis que regeixen la creació del Dret i la seua interpretació, execució i aplicació en l'espai i en el temps. En aquest llibre, s'analitza l'actualitat de principis i institucions tals com els de la territorialitat de les normes i les relacions entre ordenaments territorials superposats, la vigència i la seua extinció mitjançant la derogació o altres formes, el dret transitori i els límits de la retroactivitat, o les diverses modulacions que pot sofrir l'eficàcia temporal de les normes durant el seu període de vigència o fins i tot més enllà d'ell. Però també proposa una aproximació i algunes conclusions generals.

Vaquer Caballería, M. [Marcos] (2010). La eficacia territorial y temporal de las normas. Universitat de València.

Vaquer Caballería, Marcos. La eficacia territorial y temporal de las normas. Universitat de València, 2010.

VAQUER CABALLERÍA, Marcos. La eficacia territorial y temporal de las normas. Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-7784-0.

Vaquer Caballería, Marcos. La eficacia territorial y temporal de las normas. Valencia: Universitat de València; 2010. 112 p.