La conservació d'Art Contemporani

Matèria: art

Submatèries: patrimoni artístic

Any ed.: 2011

Selecció de quatre interessants intervencions que es recullen en aquesta publicació, per tal d'exemplificar, veure els límits i també les possibilitats de la conservació i la restauració de l'art contemporani. S'ha seleccionat l'obra sobre planxa d'acer d'Anzo, perquè exemplifica una situació davant la qual totes les iniciatives de reparar el colp rebut ens menaven a no intervenir-hi; en segon lloc, una problemàtica habitual en pintura contemporània, com és ara la dels acabats mat; el tercer cas ens aproxima, a través d'una obra de Juan Genovés, a la posició que l'autor pot prendre davant l'envelliment de la seua obra, i finalment l'obra del col·lectiu Juan Delcampo, que permet conèixer l'estreta col·laboració que es pot establir entre l'artista i el restaurador situació que només es produeix, per raons òbvies, en l'art contemporani.

VV.AA. (2011). La conservació d'Art Contemporani. Casos d'estudi a partir de la Col·lecció Martínez Guerricabeitia de la Universitat de València. Universitat de València.

VV.AA. La conservació d'Art Contemporani. Casos d'estudi a partir de la Col·lecció Martínez Guerricabeitia de la Universitat de València. Universitat de València, 2011.

VV.AA. La conservació d'Art Contemporani. Casos d'estudi a partir de la Col·lecció Martínez Guerricabeitia de la Universitat de València. Valencia: Universitat de València, 2011. ISBN 978-84-370-8055-0.

VV.AA. La conservació d'Art Contemporani. Casos d'estudi a partir de la Col·lecció Martínez Guerricabeitia de la Universitat de València. Valencia: Universitat de València; 2011. 92 p.