La Ciència en la Història dels Països Catalans (vol. III)

De l'inici de la industrialització a l'època actual

Joan Vernet, Ramon Parés, dirs.

ISBN: 978-84-370-7677-5

Matèria: història de la ciència i documentaciò

Idioma: català

Coeditor: Institut d'Estudis Catalans

Any ed.: 2010

Enquadernació: cartoné

La ciència i la tècnica sempre han ocupat un lloc en la història de tots els pobles, i sempre comprèn una part del que va passant cada dia en una mateixa societat i contribueix, poc o molt, a la seua configuració. Aquest tercer volum de "La ciència en la història dels Països Catalans" descriu el lloc de la ciència i de la tècnica pel que fa als pobles d'aquest àmbit, des de la industrialització fins als nostres dies, i aporta una perspectiva sorprenent, en molts casos inèdita. Últim volum d'una edició extensa i rigorosa que només podia fer-se amb la col.laboració d'un gran nombre d'historiadors de la ciència especialitzats en aquest tema. L'obra ha estat ordenada seguint un disseny comprensible i unitari i serà, de ben segur, un bon referent, tant per als estudiosos com per als simplement interessats en aquest aspecte de la història social dels pobles de llengua catalana.

Parés, R. [Ramon] & Vernet, J. [Joan] (2010). La Ciència en la Història dels Països Catalans (vol. III). De l'inici de la industrialització a l'època actual. Universitat de València.

Parés, Ramon y Vernet, Joan. La Ciència en la Història dels Països Catalans (vol. III). De l'inici de la industrialització a l'època actual. Universitat de València, 2010.

PARÉS, Ramon y VERNET, Joan. La Ciència en la Història dels Països Catalans (vol. III). De l'inici de la industrialització a l'època actual. Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-7677-5.

Parés, Ramon y Vernet, Joan. La Ciència en la Història dels Països Catalans (vol. III). De l'inici de la industrialització a l'època actual. Valencia: Universitat de València; 2010. 926 p.