Inscripcions romanes del País Valencià, IV

Edeta i el seu territori

Josep Corell Vicent

Col·lecció: Fonts Històriques Valencianes, 37

ISBN: 978-84-370-7262-3

Matèria: filologia, història

Submatèries: filologia clàssica

Idioma: català

Any ed.: 2008

Aquest corpus d'inscripcions abasta des de l'inici de la romanització fins a l'època musulmana, corresponents a la ciutat d'Edeta i el seu territori, fonamentalment a la resta de municipis de l'actual comarca del Camp de Túria. La documentació epigràfica, des del punt de vista dels materials, inclou inscripcions romanes, uns pocs instrumenta domestica, alguns suports anepigràfics i tres inscripcions cristianes. Al final del catàleg figuren, d'una banda, aquelles referències a inscripcions romanes que no s'indiquen en el text, i de l'altra, les inscripcions falses i dubtoses. El corpus es basa tant en la consulta d'una bibliografia pràcticament exhaustiva, inclosos manuscrits poc coneguts, com en la revisió autòptica de tots els materials conservats. Les fotografies i els dibuixos, al costat dels mapes, gràfics i índexs, n'asseguren la facilitat de la consulta.

Corell Vicent, J. [Josep] (2008). Inscripcions romanes del País Valencià, IV. Edeta i el seu territori. Universitat de València.

Corell Vicent, Josep. Inscripcions romanes del País Valencià, IV. Edeta i el seu territori. Universitat de València, 2008.

CORELL VICENT, Josep. Inscripcions romanes del País Valencià, IV. Edeta i el seu territori. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-370-7262-3.

Corell Vicent, Josep. Inscripcions romanes del País Valencià, IV. Edeta i el seu territori. Valencia: Universitat de València; 2008. 330 p.