Marta I. Moreno, Guillermo Patiño Díaz-Alejo

ISBN: 978-84-370-7599-0

Matèria: filosofia

Any ed.: 2010

Pot la societat desenvolupar-se adequadament si es troba immersa en la intolerància i la superstició? Quin valor té la paraula de la ciència? Quines cauteles hem de prendre davant les afirmacions que se'ns imposen com a veritats universals? Podem seguir construint un projecte vital que deixi al marge els sentiments humans? És vàlida qualsevol postura moral? A través de qüestions com aquestes, Hume posa en dubte alguns dels supòsits més arrelats en el nostre sistema de creences, alguns dels fonaments de la nostra societat. Els textos que presentem llancen una proposta que no deixarà indiferent al lector i que tres segles després segueix mantenint tota la seua vigència

Moreno Pizarro, M. I. [Marta Isabel] & Patiño Díaz-Alejo, G. [Guillermo] (2010). Hume. Leyendo el resumen de un libro recientemente publicado titulado «Tratado de la naturaleza humana» (1-25), y la «Investigación sobre los principios de la moral» (Apéndice I). Leyendo el Resumen de un libro recientemente publicado titulado «Tratado de la naturaleza humana» (1-25)», y la «Investigación sobre los principios de la moral» (Apéndice I). Universitat de València.

Moreno Pizarro, Marta Isabel y Patiño Díaz-Alejo, Guillermo. Hume. Leyendo el resumen de un libro recientemente publicado titulado «Tratado de la naturaleza humana» (1-25), y la «Investigación sobre los principios de la moral» (Apéndice I). Leyendo el Resumen de un libro recientemente publicado titulado «Tratado de la naturaleza humana» (1-25)», y la «Investigación sobre los principios de la moral» (Apéndice I). Universitat de València, 2010.

MORENO PIZARRO, Marta Isabel y PATIÑO DÍAZ-ALEJO, Guillermo. Hume. Leyendo el resumen de un libro recientemente publicado titulado «Tratado de la naturaleza humana» (1-25), y la «Investigación sobre los principios de la moral» (Apéndice I). Leyendo el Resumen de un libro recientemente publicado titulado «Tratado de la naturaleza humana» (1-25)», y la «Investigación sobre los principios de la moral» (Apéndice I). Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-7599-0.

Moreno Pizarro, Marta Isabel y Patiño Díaz-Alejo, Guillermo. Hume. Leyendo el resumen de un libro recientemente publicado titulado «Tratado de la naturaleza humana» (1-25), y la «Investigación sobre los principios de la moral» (Apéndice I). Leyendo el Resumen de un libro recientemente publicado titulado «Tratado de la naturaleza humana» (1-25)», y la «Investigación sobre los principios de la moral» (Apéndice I). Valencia: Universitat de València; 2010. 100 p.