Product Documents

Hacia una nueva inteligencia territorial en la Comunitat Valenciana

Joaquín Farinós Dasí, dir. y coord.; Enrique Peiró, ed.

ISBN: 978-84-9133-227-5

Matèria: geografia

Any ed.: 2019

Enquadernació: cartoné

A l’àmbit valencià ens trobem en un moment idoni, caracteritzat per un incipient procés de desenvolupament d'un conjunt de plans d'ordenació territorial que tracten d'avançar cap a nous enfocaments de planificació territorial i urbanística, amb un caràcter més equilibrat, social i integral. Aquestes consideracions han guiat el desenvolupament de les diferents activitats que s’han desenvolupat a la Càtedra de Cultura Territorial Valenciana des de la seua creació en 2016. Entre elles, una sèrie de jornades en què s’abordaren qüestions sobre la realitat territorial valenciana de temàtica variada: innovació i xarxes territorials, medi ambient, desenvolupament econòmic, agrari, turisme, processos de formació i assentament industrial, vertebració territorial i sistemes de transport, etc. La present publicació, la primera d'aquest tipus que realitza la Càtedra CTV, recull una selecció de textos amb els arguments i conclusions que es van presentar en les citades jornades.

Farinós Dasí, J. [Joaquín ] (dir.) & Peiró Sánchez-Manjavacas, E. [Enrique ] (ed.) (2019). Hacia una nueva inteligencia territorial en la Comunitat Valenciana. Universitat de València.

Farinós Dasí, Joaquín (dir.) y Peiró Sánchez-Manjavacas, Enrique (ed.). Hacia una nueva inteligencia territorial en la Comunitat Valenciana. Universitat de València, 2019.

FARINÓS DASÍ, Joaquín (dir.) y PEIRÓ SÁNCHEZ-MANJAVACAS, Enrique (ed.). Hacia una nueva inteligencia territorial en la Comunitat Valenciana. Valencia: Universitat de València, 2019. ISBN 978-84-9133-227-5.

Farinós Dasí, Joaquín (dir.) y Peiró Sánchez-Manjavacas, Enrique (ed.). Hacia una nueva inteligencia territorial en la Comunitat Valenciana. Valencia: Universitat de València; 2019. 214 p.