Índex del llibre:

Filosofía de la mente (2ª edición)

Carlos J. Moya Espí

Col·lecció: Educació. Sèrie Materials, 77

ISBN: 978-84-370-6565-6

Matèria: filosofia

Any ed.: 2006

Aquesta obra pretén introduir el lector en les qüestions centrals de la filosofia de la ment, i li ofereix una guia clara i accessible d'aquest àmbit del coneixement tan envitricollat. Tres són les qüestions que aborda amb més atenció: l'anomenat «problema ment/cos», el contingut de determinats estats mentals (creences, desigs, etc.) i les relacions entre la ment i el comportament.

Altres formats:

eBook

La filosofia de la ment, la reflexió sobre la naturalesa d'allò mental i les seues relacions amb el món físic i el comportament, han experimentat un fort desenvolupament dels anys cinquanta del segle passat ençà. Aquesta obra pretén introduir el lector en les qüestions centrals de la filosofia de la ment, i li ofereix una guia clara i accessible d'aquest àmbit del coneixement tan complex. Aquest llibre està dividit en tres parts. La primera i més extensa aborda l'anomenat«problema ment/cos» i presenta i debat sobre les diverses propostes que hi ha per a resoldre aquest «problemas» . La segona tracta la qüestió de l'objecte o el contingut intencional de determinats estats mentals, com ara les creences o els desigs. La tercera s'ocupa de les relacions entre la ment i el comportament, avançant així cap a la filosofia de l'acció. Aquesta obra serà d'utilitat tant per als estudiants universitaris dels primers cursos com per al lector culte interessat en la reflexió filosòfica de la ment.