Product Documents

Estudios lingüísticos en homenaje a Emilio Ridruejo (2 vol.)

Antonio Briz, M.ª José Martínez Alcalde, Nieves Mendizábal, Mara Fuertes Gutiérrez, José Luis Blas, Margarita Porcar, coords.

ISBN: 978-84-9133-234-3

Matèria: filologia

Submatèries: filologia espanyola

Any ed.: 2019

En aquests dos volums es ret un merescut homenatge a Emilio Ridruejo per la seua dedicació incansable i rigorosa a la ciència lingüística, així com pel seu generós magisteri. A la semblança i currículum de l'homenatjat, segueixen els estudis oferts pels seus col·legues en els quals es troben aproximacions de diferent mena a l'estudi de les llengües, al seu funcionament i a la seua evolució, amb particular atenció a l'espanyol d'Espanya, a l'espanyol d'Amèrica i a les varietats lingüístiques peninsulars tenint en compte diferents aspectes gramaticals, pragmàtics, sociolingüístics, gramaticogràfics, etc. Tot això des de la perspectiva de la filologia romànica en general i de la filologia hispànica en particular, de la lingüística sincrònica i la diacrònica en els seus vessants històric i historiogràfic.

Briz, A. [Antonio] & Martínez Alcalde, M. J. [M.ª José] & Mendizábal, N. [Nieves] & Fuertes Gutiérrez, M. [Mara] & Blas, J. L. [José Luis] & Porcar, M. [Margarita ] (coords.) (2019). Estudios lingüísticos en homenaje a Emilio Ridruejo (2 vol.). Universitat de València.

Briz, Antonio y Martínez Alcalde, M.ª José y Mendizábal, Nieves y Fuertes Gutiérrez, Mara y Blas, José Luis y Porcar, Margarita (coords.). Estudios lingüísticos en homenaje a Emilio Ridruejo (2 vol.). Universitat de València, 2019.

BRIZ, Antonio y MARTÍNEZ ALCALDE, M.ª José y MENDIZÁBAL, Nieves y FUERTES GUTIÉRREZ, Mara y BLAS, José Luis y PORCAR, Margarita (coords.). Estudios lingüísticos en homenaje a Emilio Ridruejo (2 vol.). Valencia: Universitat de València, 2019. ISBN 978-84-9133-234-3.

Briz, Antonio y Martínez Alcalde, M.ª José y Mendizábal, Nieves y Fuertes Gutiérrez, Mara y Blas, José Luis y Porcar, Margarita (coords.). Estudios lingüísticos en homenaje a Emilio Ridruejo (2 vol.). Valencia: Universitat de València; 2019. 1480 p.