Epicuro / Séneca. Leyendo «Carta a Meneceo»/«La vida feliz»

Mª José Hernández Espinosa, ed.

Col·lecció: Bachillerato

ISBN: 978-84-370-7475-7

Matèria: filosofia

Any ed.: 2009

Som sempre fills d'algú, com deia María Zambrano, i per tant hereus i descendents d'una tradició. Els textos filosòfics són una referència fonamental per a conèixer els nostres orígens culturals. Però no es tracta d'una recepció passiva, ancorada en el passat, sinó que ens permeten establir un diàleg al suggerir-nos preguntes que només poden contestar-s'hi en relació al nostre present. Per això, en aquests textos, escrits en una època llunyana, podem buscar i trobar el nostre propi món.

Hernández Espinosa, M. J. [Mª José] & Séneca, L. A. [Lucio Anneo] (2009). Epicuro / Séneca. Leyendo «Carta a Meneceo»/«La vida feliz». Universitat de València.

Hernández Espinosa, Mª José y Séneca, Lucio Anneo. Epicuro / Séneca. Leyendo «Carta a Meneceo»/«La vida feliz». Universitat de València, 2009.

HERNÁNDEZ ESPINOSA, Mª José y SÉNECA, Lucio Anneo. Epicuro / Séneca. Leyendo «Carta a Meneceo»/«La vida feliz». Valencia: Universitat de València, 2009. ISBN 978-84-370-7475-7.

Hernández Espinosa, Mª José y Séneca, Lucio Anneo. Epicuro / Séneca. Leyendo «Carta a Meneceo»/«La vida feliz». Valencia: Universitat de València; 2009. 120 p.