El siglo de las mujeres (5a ed.)

Victoria Camps

Col·lecció: Feminismos

ISBN: 978-84-376-3124-0

Coeditor: Ediciones Cátedra, Instituto de la Mujer

Any ed.: 2013

El segle XXI serà, sens dubte, el segle de les dones; ja ningú deté el moviment que ha suposat la major revolució del segle XX. La paritat entre l'home i la dona és una realitat en molts àmbits; però, encara que la igualtat aconseguida és bastant satisfactòria, encara hi ha molts obstacles per a una igualtat acceptable. Caldria destacar dos: la discriminació que segueix patint la dona en la vida privada i en la qual, a més, es manté una divisió del treball molt tradicional; d'altra banda, l'accés de la dona a càrrecs i llocs de major responsabilitat avança amb excessiva lentitud. Aquest llibre és una reflexió sobre tots dos obstacles, les causes i raons que segueixen ací i, sobretot, la manera de superar-los.

Camps, V. [Victoria] (2013). El siglo de las mujeres (5a ed.). Universitat de València.

Camps, Victoria. El siglo de las mujeres (5a ed.). Universitat de València, 2013.

CAMPS, Victoria. El siglo de las mujeres (5a ed.). Valencia: Universitat de València, 2013. ISBN 978-84-376-3124-0.

Camps, Victoria. El siglo de las mujeres (5a ed.). Valencia: Universitat de València; 2013. 142 p.