El Modelo Español de Representación de los Trabajadores en la Empresa

Coeditor: Tirant Lo Blanch

Any ed.: 2017

Format: 15 x 21,5 cm

El llibre aborda els diferents aspectes que componen el model espanyol de representació dels treballadors en l'empresa, configurat sobre un doble canal representatiu, que admet la coexistència i imbricada funcionalitat d'òrgans de representació unitària amb uns altres de naturalesa sindical. Es tracta d'un estudi normatiu, dogmàtic i jurisprudencial que exposa una sistematització i problematització exhaustiva del referit model de representació, des d'una perspectiva global i actualitzada, que involucra les seues dimensions orgànica, competencial i tutelar, aportant així mateix noves categories d'anàlisis. Si bé la representació dels treballadors és un tema clàssic del Dret Col·lectiu del Treball, aquest estudi s'edifica sobre els quals li precedeixen, sistematitzant-los i sotmetent-los a les revisions que demanda el transcurs del temps.

Palomo Vélez, R. [Rodrigo] (2017). El Modelo Español de Representación de los Trabajadores en la Empresa. Universitat de València.

Palomo Vélez, Rodrigo. El Modelo Español de Representación de los Trabajadores en la Empresa. Universitat de València, 2017.

PALOMO VÉLEZ, Rodrigo. El Modelo Español de Representación de los Trabajadores en la Empresa. Valencia: Universitat de València, 2017. ISBN 978-84-9134-015-7.

Palomo Vélez, Rodrigo. El Modelo Español de Representación de los Trabajadores en la Empresa. Valencia: Universitat de València; 2017. 790 p.