Dones i desplaçament forçat a Colòmbia

AA. DD.

Col·lecció: Catàlegs d'Exposicions

ISBN: 978-84-370-7270-8

Matèria: art

Submatèries: arts plàstiques

Idioma: català, castellà

Any ed.: 2008

Recull de l'exposició fotogràfica Dones i desplaçament forçat a Colòmbia, una proposta de l'ONGD Atelier que pretén sensibilitzar l'opinió pública. La mostra formada per quaranta obres realitzades per diversos fotògrafs ens acosta a les dones colombianes. Es tracta d'una selecció de dones de diverses edats que estan patint el rigor de la guerra, el desarrelament de les seues terres i la despossessió de les seues pertinences. Moltes han perdut els seus fills i les seues filles, els marits o companys, els amics, veïns i altres éssers estimats, i molt sovint han estat testimonis de massacres i víctimes de maltractaments i violacions. Elles són les artífexs de la supervivència de les seues comunitats, les que han trobat la manera de suportar les condicions i reunir recursos per seguir endavant. Aquesta selecció ha volgut posar rostre a totes aquestes dones.

VV.AA. (2008). Dones i desplaçament forçat a Colòmbia. Universitat de València.

VV.AA. Dones i desplaçament forçat a Colòmbia. Universitat de València, 2008.

VV.AA. Dones i desplaçament forçat a Colòmbia. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-370-7270-8.

VV.AA. Dones i desplaçament forçat a Colòmbia. Valencia: Universitat de València; 2008. 96 p.