Docència i pràctica del dret romà

Juan Alfredo Obarrio Moreno, José Miguel Piquer Marí

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials, 45

ISBN: 978-84-370-8926-3

Matèria: dret

Idioma: català

Any ed.: 2012

Aquest volum que el lector té a les seues mans guarda la mateixa estructura que el llibre "Unitats didàctiques de dret romà", ja que es troba dividit en els següents capítols: història i recepció, persona, procés, dret reals, obligacions i contractes, dret hereditari. Cada capítol està format per una sèrie de casos (145 en tot el llibre), cadascun dels quals explora un assumpte o problema diferent. Aquest plantejament didàctic facilita una nova metodologia de treball en la que tots els integrants de l'aula podran intervindre i fonamentar la seua opinió. Aquest treball aprofita la resolució dels casos pràctics, per tal que l'alumnat desenvolupe la capacitat d'argumentació lògica i jurídica sobre la base dels coneixements adquirits de Dret Romà, i s'inicie en el maneig i interpretació de les fonts.

Obarrio Moreno, J. A. [Juan Alfredo] & Piquer Marí, J. M. [José Miguel] (2012). Docència i pràctica del dret romà. Universitat de València.

Obarrio Moreno, Juan Alfredo y Piquer Marí, José Miguel. Docència i pràctica del dret romà. Universitat de València, 2012.

OBARRIO MORENO, Juan Alfredo y PIQUER MARÍ, José Miguel. Docència i pràctica del dret romà. Valencia: Universitat de València, 2012. ISBN 978-84-370-8926-3.

Obarrio Moreno, Juan Alfredo y Piquer Marí, José Miguel. Docència i pràctica del dret romà. Valencia: Universitat de València; 2012. 172 p.