Digitalización turística para la sociedad 5.0

Rosa Roig, Enrique Bigné, José M. Pavía, coords.

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials, 97

ISBN: 978-84-1118-433-5

Matèria: economia, geografia

Idioma: castellà

Any ed.: 2024

Enquadernació: rústica

Format: 21 x 29,7 cm

Pàgines: 278

23,00 €

Sinopsi

Detalles

Tradicionalment s’ha considerat que la digitalització consisteix en la conversió de dades o d’informació en general en dígits. Aquest llibre conjuga digitalització amb societat 5.0 a partir de la consideració que, en la societat intel·ligent, la digitalització va més enllà: no és exclusivament el procés de transformació de l’emmagatzematge de dades des del format analògic al digital, sinó que té relació també amb el canvi en el procés d’interactuar i treballar. La primera part adopta un enfocament sociològic-politològic des del marc del model de destinació turística intel·ligent (DTI) de SEGITTUR. La segona part se centra en les dades com a matèria primera per a dur a terme la transformació digital turística i aconseguir la simbiosi entre el món virtual i el món físic en l’entorn turístic, com correspon a la societat 5.0. Finalment, el llibre s’endinsa en el neuromàrqueting i el paper de les tecnologies disruptives en l’activitat turística.

Índex

Indice

PRÓLOGO

CAPÍTULO 1. LAS PREFERENCIAS DE LOS TURISTAS EN LA SOCIEDAD INTELIGENTE

CAPÍTULO 2. LA POLÍTICA TURÍSTICA MÁS ALLÁ DE LA PROMOCIÓN, LA COORDINACIÓN Y LA INNOVACIÓN

CAPÍTULO 3. LAS DIMENSIONES TERRITORIALES DE LA POLÍTICA TURÍSTICA

CAPÍTULO 4. FUNDAMENTOS DEL ANÁLISIS DE DATOS

CAPÍTULO 5. SERIES TEMPORALES

CAPÍTULO 6. FUENTES DE INFORMACIÓN TRADICIONALES

CAPÍTULO 7. NUEVOS NICHOS DE INFORMACIÓN

CAPÍTULO 8. DATA MINING E INTELIGENCIA ARTIFICIAL

CAPÍTULO 9. MARKETING TURÍSTICO

Citació

AA.VV. (2024). Digitalización turística para la sociedad 5.0. Universitat de València.

AA.VV. Digitalización turística para la sociedad 5.0. Universitat de València, 2024.

AA.VV. Digitalización turística para la sociedad 5.0. Valencia: Universitat de València, 2024. ISBN 978-84-1118-433-5.

AA.VV. Digitalización turística para la sociedad 5.0. Valencia: Universitat de València; 2024. 278 p.

Copiar al portapapeles