Els Van Hiele han formulat la seva teoria partint de la consideració de les Matemàtiques com activitat i del procés d'aprenentatge com procés de reinvenció.
Citació
Corberán, R. M. [Rosa María] (1989). Didáctica de la geometría: el modelo Van Hiele. Universitat de València.
Corberán, Rosa María. Didáctica de la geometría: el modelo Van Hiele. Universitat de València, 1989.
CORBERÁN, Rosa María. Didáctica de la geometría: el modelo Van Hiele. Valencia: Universitat de València, 1989. ISBN 978-84-370-0523-2.
Corberán, Rosa María. Didáctica de la geometría: el modelo Van Hiele. Valencia: Universitat de València; 1989. 100 p.
Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers amb fins tècnics, d'anàlisi del trànsit per facilitar la inserció de continguts en xarxes socials a petició de l'usuari . Si continua navegant , considerem que accepta el seu ús. Per a més informació consulte la nostra política de cookies.