Elena López-Almansa Beaus

Matèria: dret

Coeditor: Editorial Tirant lo Blanch

Any ed.: 2009

La present obra analitza des d'una perspectiva original una qüestió tradicional de pensament econòmic: en quina mesura l'ajuda alimentària al desenvolupament permet pal.liar la fam, com a instrument al servei del dret humà a l'alimentació. Les negociacions de l'OMC en curs i el debat sobre la biotecnologia moderna s'erigeixen en un teló de fons que impregna de dinamisme l'objecte d'anàlisi, i reclamen un estudi que valore la seua incidència en aquest. Des de la descripció més actualitzada de l'envergadura del problema, s'aprofundeix en el règim internacional de l'ajuda per a trobar els seus defectes i les possibles maneres de salvar-los en un futur pròxim. Tot això amb el propòsit de renovar la confiança en aquesta mesura i consolidar-ne l'aportació al desenvolupament dels més desafavorits en l'ordre econòmic internacional que pot després de la Ronda Doha.

López-Almansa Beaus, E. [Elena] (2009). Contra el hambre: derecho a la alimentación y régimen internacional de ayuda alimentaria al desarrollo. Universitat de València.

López-Almansa Beaus, Elena. Contra el hambre: derecho a la alimentación y régimen internacional de ayuda alimentaria al desarrollo. Universitat de València, 2009.

LÓPEZ-ALMANSA BEAUS, Elena. Contra el hambre: derecho a la alimentación y régimen internacional de ayuda alimentaria al desarrollo. Valencia: Universitat de València, 2009. ISBN 978-84-370-7358-3.

López-Almansa Beaus, Elena. Contra el hambre: derecho a la alimentación y régimen internacional de ayuda alimentaria al desarrollo. Valencia: Universitat de València; 2009. 580 p.