Ordenadores de los procedimientos tributarios

Cristóbal J. Borrero Moro

Pròleg de Francisco Escribano López

ISBN: 978-84-9134-520-6

Matèria: dret

Coeditor: Tirant Lo Blanch

Any ed.: 2019

Format: 15 x 21,5 cm

L’obertura constitucional de l’ordenament jurídic espanyol a l’ordre jurídic internacional ens ha incardinat, en matèria de drets fonamentals, en un sistema multinivell de tutela caracteritzat tant per la coexistència d’una pluralitat de fonts de garantia iusfundamental vinculants a Espanya (CE, Carta i Conveni), com per atribuir el seu control últim a òrgans jurisdiccionals propis: TC, TJUE, TEDH. Aquesta convergència iusfundamental genera constants conflictes jurídics, sobretot en els casos d’aplicació directa i preeminent de la Carta, així com inseguretat en la tasca dels operadors jurídics interns –especialment de jutges, funcionaris i professionals jurídics–, pel que fa a la total determinació del contingut dels drets fonamentals aplicables, en el nostre cas, als procediments d’aplicació dels tributs. D’ací l’aferrissament d’aquesta obra a contribuir a superar aquesta situació mitjançant la total interpretació de les claus d’interconnexió de catàlegs des de la lògica dels drets, guiada per l’estrela polar del màxim estàndard de tutela iusfundamental.

Borrero Moro, C. J. [Cristóbal J.] (2019). Claves en el sistema europeo de protección del contenido de los derechos fundamentales. Ordenadores de los procedimientos tributarios. Universitat de València.

Borrero Moro, Cristóbal J. Claves en el sistema europeo de protección del contenido de los derechos fundamentales. Ordenadores de los procedimientos tributarios. Universitat de València, 2019.

BORRERO MORO, Cristóbal J. Claves en el sistema europeo de protección del contenido de los derechos fundamentales. Ordenadores de los procedimientos tributarios. Valencia: Universitat de València, 2019. ISBN 978-84-9134-520-6.

Borrero Moro, Cristóbal J. Claves en el sistema europeo de protección del contenido de los derechos fundamentales. Ordenadores de los procedimientos tributarios. Valencia: Universitat de València; 2019. 312 p.