Cal·ligrafies de la malaltia

Matèria: medicina

Idioma: català

Any ed.: 2012

Dir "lletra de metge" és un tòpic per a referir-nos a l'escriptura que no s'entén. La cal.ligrafia és un mecanisme elaboradíssim de transmissió del coneixement, un escenari gràfic en el qual els registres i la marca de l'autor deixen un senyal que és emotiu, al mateix temps que ofereix registrada la sapiència de la persona que va escriure el text. Aquest catàleg que recull l'exposició homònima, recupera del patrimoni singular de la nostra universitat: els textos escrits a mà pels metges que durant més de cinc segles han estat formats, a la Facultat de Medicina de la Universitat de València. Aquest volum revisa l'escriptura manual que realitzen els metges, ens apropa a nombrosos aspectes del llenguatge gràfic de la medicina i n'analitza l'aspecte compositiu des de la perspectiva de la cultura visual.

Huerta, R. [Ricard] (2012). Cal·ligrafies de la malaltia. Lletra de metge. Universitat de València.

Huerta, Ricard. Cal·ligrafies de la malaltia. Lletra de metge. Universitat de València, 2012.

HUERTA, Ricard. Cal·ligrafies de la malaltia. Lletra de metge. Valencia: Universitat de València, 2012. ISBN 978-84-370-8988-1.

Huerta, Ricard. Cal·ligrafies de la malaltia. Lletra de metge. Valencia: Universitat de València; 2012. 100 p.