A plena luz caminamos a ciegas

Ricard Silvestre i Vaño, coord.

Col·lecció: Creativitat & Recerca, 11

ISBN: 978-84-9133-535-1

Matèria: art, filologia, filosofia, història, sociologia i política

Any ed.: 2022

Pàgines: 155

Guerres d’assetjament i contenció, una recessió econòmica causada per aquestes mateixes guerres, la regressió a energies destructives dels equilibris ecològics, catàstrofes climatològiques creixents, desenes de milions d’humans desplaçats i concentrats en camps militars, la involució de les democràcies occidentals, el silenci imposat sobre l’esclariment intel·lectual i la banalització creixent dels discursos mediàtics, i, no en darrer lloc, la trivialitat dels dirigents polítics mundials davant de l’amenaça d’un col·lapse general de la humanitat…

Tres intel·lectuals independents, Fernando Solana (Mèxic), Eduardo Subirats (Espanya) i Christopher Britt (EUA) trenquen el silenci en tres manifestos contra el mutisme intel·lectual, la propaganda total i l’obliteració del diàleg social; tres mirades literàries, filosòfiques i històriques sobre la crisi radical del nostre temps. Tres mirades crítiques sobre el món contemporani sota la conclusió formulada pel filòsof escèptic sefardita del segle XVI Francisco Sánchez: “a plena llum caminem a cegues”.

La Metrópolis que ayer era de mañana

Salmos ante un auditorio vacío

Fernando Solana Olivares

Tiempo final tiempo de silencio

Eduardo Subirats

Democracia imperial

Christopher Britt Arredondo

Silvestre i Vaño, R. [Ricard ] (coord.) (2022). A plena luz caminamos a ciegas. Universitat de València.

Silvestre i Vaño, Ricard (coord.). A plena luz caminamos a ciegas. Universitat de València, 2022.

SILVESTRE I VAÑO, Ricard (coord.). A plena luz caminamos a ciegas. Valencia: Universitat de València, 2022. ISBN 978-84-9133-535-1.

Silvestre i Vaño, Ricard (coord.). A plena luz caminamos a ciegas. Valencia: Universitat de València; 2022. 155 p.