Llibre
-
La comunicación escrita en el sigo XXI
Selecció d'articles que reflecteixen els interessos i les perspectives que ofereixen els nous postulats didàctics de l'expressió escrita, entre els quals destaquen els de caràcter temàtic, discursiu i tecnològic, els quals, sense cap dubte, han d'ocupar un lloc privilegiat en els actuals dissenys curriculars universitaris. Saber més8,00 € -
El consumidor adolescent
Un panorama ple d'actualitat sobre el que pensen, senten i fan els adolescents quant al consum -la televisió, les marques i la publicitat-, que serà ben útil per a pares i educadors a l'hora d'entendre algunes actituds, que des de fora semblen injustificades, per poder plantejar-se amb més eficàcia l'educació dels fills o els alumnes. Saber més17,50 € -
11,00 €
-
12,00 €
-
10,00 €
-
Retòrica, informació i metàfora
És real la diversitat de tractament de la informació als mitjans de comunicació? O més aviat respon, simplement, a l'aparició de diferents estratègies retòriques amb uns continguts repetitius filtrats per les construccions ideològiques dominants? Aquestes i altres preguntes són contestades al llibre amb l'aplicació dels recursos de la teoria lingüística. Saber més20,44 € -
La parla com a espectacle
«La vida en un xip» fou un programa d'impacte que compaginava qualitat i espectacle. Les seues claus, els nivells discursius, etc., presentaven un grau de complexitat que el llibre analitza amb rigor, aportant un model d'anàlisi útil per a explorar també qualsevol fenomen social i comunicatiu semblant. Saber més11,72 € -
El lector model en la narrativa per a infants i joves
Una anàlisi de la narrativa dirigida a un públic no adult des de la perspectiva de la comunicació literària. Estudia els diferents tipus d'autor, la influència de les institucions, de les polítiques editorials i dels corrents d'opinió educatius, i ofereix una interpretació de la ideologia dels textos. Saber més11,72 € -
Creatividad y comunicación persuasiva (2a ed.)
Una recerca del procés d'invenció dels comunicadors dedicats a crear missatges persuasius, on es tracen les diferències i les similituds amb l'activitat dels retòrics clàssics, tot analitzant les aportacions sobre aquesta qüestió de sociòlegs, psicòlegs i investigadors de la comunicació. Saber més17,43 € -
Manual de documentació audiovisual en ràdio i televisió
El valor patrimonial i comercial dels documents sonors i audiovisuals no es pot minimitzar ja que, en la majoria dels casos, són exemplars únics. La necessària tipificació i selecció de les fonts, la diversitat de suports, l'anàlisi documental, els sistemes d'emmagatzematge i de conservació, els sistemes de control i de difusió es tracten en aquesta obra. Saber més10,00 €