Llibre

7 article(s)

per pàgina

  • Windows on the World: Media Discourse in English

    Una contribució elaborada des d'observatoris diferents sobre la significació i el paper dels discursos mediàtics difosos en anglès mitjançant els missatges públics. Els autors incideixen en les innombrables varietats del llenguatge en funció dels mitjans utilitzats en la seua difusió -dels més tradicionals als més innovadors- i en funció, també, del context i els receptors als qui van destinats. Saber més
    19,00 €

    Veure els detalls

  • Speaking in Tongues: Language Across Contexts and Users

    El volum recull una sèrie d'articles l'objectiu dels quals és afavorir un profund coneixement al voltant de les noves tecnologies d'informació i comunicació com a mitjans per realçar la productivitat del procés de traducció, tant en l'àmbit acadèmic com en el col.loquial. Una obra molt interessant per a lingüistes, traductors i altres especialistes en el camp de la traducció. Saber més
    20,00 €

    Veure els detalls

  • This Book Will Change Your Life!

    Encara que la metàfora i la ironia han rebut una gran atenció, hi ha molt més que llenguatge figuratiu en el que s'ha denominat trops mestres. Aquest llibre intenta llançar llum a una figura durant molt temps descurada: la hipèrbole. Des d'una perspectiva multidisciplinària aquest estudi analitza l'explotació de la hipèrbole en la parla natural. Saber més
    15,00 €

    Veure els detalls

  • Reflexiones sobre la traducción audiovisual

    La traducció audiovisual existeix quasi des que el cinema iniciara la seua marxa. Aquest llibre visita i reflexiona sobre el passat, el present i el futur d'aquesta activitat. Un selecte grup d'acadèmics i professionals de la traducció audiovisual d'aquest país és l'encarregat de plasmar en aquest volum, la situació de la traducció audiovisual a Espanya durant els últims 20 anys. Saber més
    15,00 €

    Veure els detalls

  • The Multimodal Analysis of Television Commercials

    Aquest volum centra el seu interès en l'anàlisi multimodal dels anuncis de televisió. Integra múltiples maneres semiòtiques l'enfocament de les quals explica com els anuncis intenten informar i persuadir a l'espectador. Presenta l'anàlisi multimodal com una eina heurística que alimenta i assenyala noves vies d'investigació. Els diferents articles aborden la publicitat en televisió des de perspectives ideològiques, analítiques de discurs, retòriques, argumentatives i narratològiques. La diversitat teòrica es correspon amb la varietat d'idiomes en què apareixen els anuncis: català, danès, anglès, alemany, italià i espanyol Saber més
    15,00 €

    Veure els detalls

  • The Politeness/Impoliteness Divide

    L'objectiu d'aquest llibre és explorar la contribució de l'àrab marroquí i del codi cultural associat amb aquesta llengua al discurs teòric sobre la cortesia. Se centra en la manera en el qual es manegen els actes de parla significatius com l'expressió de gratitud, les invitacions i els compliments. La cortesia es revela com una estratègia per a preservar els valors de la comunitat i per a construir les identitats personals relacionades amb aquests valors. Saber més
    14,50 €

    Veure els detalls

  • El espejismo del producto

    Amb un valor divulgatiu i pedagògic, aquesta obra investiga i analitza el món de la persuasió en el sector automobilístic, els seus mecanismes i les seues tècniques més eficaces. Els punts tractats pretenen aportar major claredat al tema amb l'objectiu d'entendre els seus processos facilitant, d'una banda, la venda d'un producte i, d'una altra, la comprensió de les nostres decisions de compra. Saber més
    17,50 €

    Veure els detalls

7 article(s)

per pàgina