Llibre
-
14,00 €
-
-
15,00 €
-
15,00 €
-
Conceptual Integration Theory in Idiom Modifications
Aquest llibre investiga el fenomen de la innovació i la creació en la fraseologia i examina els límits de la primera d’aquestes, és a dir, es pregunta si els modismes modificats estan organitzats per un conjunt de principis o restriccions, i si aquests principis són coherents. La teoria de la integració conceptual s’utilitza per a analitzar unitats fraseològiques modificades amb la finalitat de proporcionar una visió dels mecanismes que regulen la seua creació i organització cognitiva. Saber més12,00 € -
Escandalizar al inocente
La present obra analitza la violència i la sexualitat originals i les alteracions operades sobre aquestes en versions a l’anglés de dotze contes dels segles XVII al XIX, escrits per Charles Perrault, Jeanne Marie Leprince de Beaumont, Jacob i Wilhelm Grimm, la comtessa de Ségur, Heinrich Hoffmann i Wilhelm Busch. Saber més18,00 € -
The Neglected Poetry
Compendi de poemes escrits en anglès per brigadistes, personal sanitari i periodistes que van participar o van estar involucrats en la Guerra Civil espanyola, així com per intel·lectuals, escriptors i periodistes que van donar suport a la causa republicana des de l'exterior. L'antologia parteix d'un marc històric anterior en el qual s'ha contextualitzat aquest llegat poètic, per a saber on, quan, com i per què es van escriure aquests poemes. Saber més16,00 € -
Focusing on Audiovisual Translation Research
L'objectiu d'aquest volum és donar a conèixer la importància de la recerca sobre la Traducció Audiovisual, tant en les seues diferents varietats de producció (doblatge, subtitulat, sobretitulat, locució i e-learning) com en la seua relació amb l'adquisició del llenguatge. En general, es tracta d'una fusió de teoria i pràctica aplicades, amb la voluntat de fomentar un diàleg entre acadèmics especialitzats en aquest camp que puga estendre's a altres camps. Saber més15,00 € -
Exploring evaluative, emotive and persuasive strategies in discourse
Aquest volum aprofundeix en la construcció discursiva de tres funcions lingüístiques estretament vinculades: l'avaluació, l'emoció i la persuasió per a explorar com poden entrellaçar-se. Els editors reuneixen una miscel·lània de treballs en els quals la premissa general és que tot acte persuasiu es basa en un procés avaluatiu i que la persuasió s'aconsegueix comunament mitjançant un discurs emotiu. Saber més15,00 € -
El espejismo del producto
Amb un valor divulgatiu i pedagògic, aquesta obra investiga i analitza el món de la persuasió en el sector automobilístic, els seus mecanismes i les seues tècniques més eficaces. Els punts tractats pretenen aportar major claredat al tema amb l'objectiu d'entendre els seus processos facilitant, d'una banda, la venda d'un producte i, d'una altra, la comprensió de les nostres decisions de compra. Saber més17,50 €