Índex del llibre:

Les ciències de la comunicació

Teories i aportacions

Bruno Ollivier

Laia Arenas

Col·lecció: Aldea Global, 23

ISBN: 978-84-370-7839-7

Matèria: filologia

Submatèries: comunicaciò i traducció

Idioma: català

Coeditor: Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Jaume I, Universitat Pompeu Fabra

Any ed.: 2010

La comunicació és present a totes les activitats humanes. Durant el segle XX s'ha creat una disciplina universitària dedicada a observar-la, a analitzar-la i a formar-ne professionals. Les ciències de la comunicació són una interdisciplina: articulen conceptes, coneixements i mètodes diversos i els combinen per construir enfocaments propis. Aquest treball, escrit amb un estil entenedor i una voluntat marcadament expositiva, és un manual de referència, una síntesi de coneixements i una eina per al treball de recerca.