La traducció valenciana de la missa del segle XIV

Estudi i edició de la versió de Guillem Anglés /ACV, Ms. 169)

Antoni Ferrando Francés i Xavier Serra Estellés, eds.

ISBN: 978-84-370-5950-1

Matèria: història

Submatèries: història medieval

Idioma: català

Any ed.: 2004

Estudi i edició del còdex del segle XV, el Ms. 169, conservat a la Biblioteca de l'Arxiu Capitular de la catedral de València (ACV), que reprodueix una 'Expositio d'Ordine Misse', composta cap a mitjan segle XIV pel dominic valencià Guillem Anglès (c.1300-1368). En aquesta publicació s'ofereix una edició filològica de la versió bilingüe del Cànon de la missa de Guillem Anglés, precedit d'un estudi sobre la biografia de l'autor i sobre l'estructura, les fonts, la llengua i la transmissió de la seua 'Exposició'.

Citació

Ferrando Francés, A. [Antoni] & Serra Estellés, X. [Xavier] (2004). La traducció valenciana de la missa del segle XIV. Estudi i edició de la versió de Guillem Anglés /ACV, Ms. 169). Universitat de València.

Ferrando Francés, Antoni y Serra Estellés, Xavier. La traducció valenciana de la missa del segle XIV. Estudi i edició de la versió de Guillem Anglés /ACV, Ms. 169). Universitat de València, 2004.

FERRANDO FRANCéS, Antoni y SERRA ESTELLéS, Xavier. La traducció valenciana de la missa del segle XIV. Estudi i edició de la versió de Guillem Anglés /ACV, Ms. 169). Valencia: Universitat de València, 2004. ISBN 978-84-370-5950-1.

Ferrando Francés, Antoni y Serra Estellés, Xavier. La traducció valenciana de la missa del segle XIV. Estudi i edició de la versió de Guillem Anglés /ACV, Ms. 169). Valencia: Universitat de València; 2004. 230 p.