Product Documents

La empresa social

Melanie Grueso Gala, Sergio Camisón Haba

ISBN: 978-84-9133-109-4

Matèria: economia

Idioma: castellà

Any ed.: 2017

Enquadernació: rústica

Format: 21 x 29,7 cm

Pàgines: 54

10,00 €

Sinopsi

Detalles

Aquest quadern ofereix una revisió de la importància de l'empresa social com a fenomen econòmic innovador al món del emprendiment, analitzant la seua presència empírica, el seu vessant conceptual, la tipologia de formes que revesteix, les funcions que pot exercir en el món econòmic i en la societat, i les seues principals arestes i reptes en la gestió i el reporting. En l'actualitat, el emprendiment social ha adquirit carta de naturalesa, expressant-se organitzativament en noves formes no sols pel seu perfil jurídic sinó per assumir codis i comportaments que posen el primer accent sobre la innovació social, per davant de la dimensió teleològica i del caràcter contractual. Aquest document ressalta els canvis essencials, les notes característiques i les realitats observables que aquesta innovació organitzativa portarà a l'economia moderna.

Citació

Grueso Gala, M. [Melanie] & Camisón Haba, S. [Sergio] (2017). La empresa social. Universitat de València.

Grueso Gala, Melanie y Camisón Haba, Sergio. La empresa social. Universitat de València, 2017.

GRUESO GALA, Melanie y CAMISÓN HABA, Sergio. La empresa social. Valencia: Universitat de València, 2017. ISBN 978-84-9133-109-4.

Grueso Gala, Melanie y Camisón Haba, Sergio. La empresa social. Valencia: Universitat de València; 2017. 54 p.

Copiar al portapapeles