La dirección de empresas ante los retos del siglo XXI

Homenaje al profesor Juan José Renau Piqueras

Martina Menguzzato Boulard, dir.

ISBN: 978-84-370-7533-4

Matèria: economia

Any ed.: 2009

A més de ser un homenatge a la memòria de Juan José Renau Piqueras, aquesta obra és un llibre de lectura recomanable per a complementar manuals sobre direcció d'empreses i per a actualitzar el coneixement en aquest camp. Realitzat per un destacat grup de professors de diverses universitats espanyoles, aquest llibre resulta interessant tant per a estudiants com per a professionals de la direcció.

A més de ser un homenatge a la memòria de Juan José Renau Piqueras, aquesta obra és un llibre de lectura recomanable per a complementar manuals sobre direcció d'empreses i per a actualitzar el coneixement en aquest camp del saber. Realitzat per un destacat grup de professors de diferents universitats espanyoles, el llibre aborda diverses problemàtiques que per la seua rellevància i actualitat interessen tant als estudiants de grau i postgrau com als professionals de la direcció. Així, en aquesta obra, cobren importància temes relacionats amb la competitivitat, l'estratègia empresarial, la globalització econòmica i la internacionalització de les empreses, la capacitat d'innovació, l'esperit emprenedor, la gestió de la informació i del coneixement, les habilitats directives, la relació amb els clients, la responsabilitat social corporativa, etc.