La dirección de empresas ante los retos del siglo XXI

Homenaje al profesor Juan José Renau Piqueras

Martina Menguzzato Boulard, dir.

ISBN: 978-84-370-7533-4

Matèria: economia

Any ed.: 2009

A més de ser un homenatge a la memòria de Juan José Renau Piqueras, aquesta obra és un llibre de lectura recomanable per a complementar manuals sobre direcció d'empreses i per a actualitzar el coneixement en aquest camp del saber. Realitzat per un destacat grup de professors de diferents universitats espanyoles, el llibre aborda diverses problemàtiques que per la seua rellevància i actualitat interessen tant als estudiants de grau i postgrau com als professionals de la direcció. Així, en aquesta obra, cobren importància temes relacionats amb la competitivitat, l'estratègia empresarial, la globalització econòmica i la internacionalització de les empreses, la capacitat d'innovació, l'esperit emprenedor, la gestió de la informació i del coneixement, les habilitats directives, la relació amb els clients, la responsabilitat social corporativa, etc.

Menguzzato Boulard, M. [Martina] (2009). La dirección de empresas ante los retos del siglo XXI. Homenaje al profesor Juan José Renau Piqueras. Universitat de València.

Menguzzato Boulard, Martina. La dirección de empresas ante los retos del siglo XXI. Homenaje al profesor Juan José Renau Piqueras. Universitat de València, 2009.

MENGUZZATO BOULARD, Martina. La dirección de empresas ante los retos del siglo XXI. Homenaje al profesor Juan José Renau Piqueras. Valencia: Universitat de València, 2009. ISBN 978-84-370-7533-4.

Menguzzato Boulard, Martina. La dirección de empresas ante los retos del siglo XXI. Homenaje al profesor Juan José Renau Piqueras. Valencia: Universitat de València; 2009. 728 p.