La Biología en tus manos, 2a ed.

Maria José Lorente Carchano, Fernando Martínez-García, eds.

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials

ISBN: 978-84-370-8762-7

Any ed.: 2012

La "Biologia a les teues mans" ha estat una iniciativa de la Universitat de València per tal d'apropar la Universitat als centres d'educació secundària. Aquest volum presenta el recull de les pràctiques realitzades en aquella activitat, tenint en compte tant els nivells d'organització (molecular, anatòmic-funcional, orgànic) com els diferents camps de les ciències de la vida.

Disponibilitat: Exhaurit, Contacte'ns

La "Biologia a les teues mans" ha estat una iniciativa de la Universitat de València per tal d'apropar la Universitat als centres d'educació secundària. Aquesta experiència ha afavorit la interacció i el treball conjunt, a més de donar a conèixer i atendre les demandes formatives del professorat de secundària i els seu alumnat. Aquest volum presenta el recull de les pràctiques realitzades en aquella activitat, una selecció realitzada tenint en compte tots els nivells d'organització (molecular, anatòmic-funcional, orgànic) així com els diferents camps de les ciències de la vida (bioquímica, genètica, fisiologia, microbiologia, botànica, ecologia). Per tal que l'alumnat obtinga una visió completa de la biologia, en aquesta segona edició s'hi inclouen dos pràctiques noves del camp de la paleontologia.