L'enigma de la llibertat

Una perspectiva biològica i evolutiva de la llibertat humana

David Bueno i Torrens

Col·lecció: Sense Fronteres, 33

ISBN: 978-84-9824-855-5

Matèria: ciències

Submatèries: biologia

Idioma: català

Coeditor: Càtedra de Divulgació de la Ciència, Edicions Bromera

Any ed.: 2011

Fa temps que se sap que els gens determinen moltes característiques del cos humà, com ara el color de la pell, el grup sanguini o el sexe. Tanmateix, ara s'està començant a descobrir que també influeixen, i fins i tot determinen, qüestions realment complexes del nostre comportament, com la tendència sexual o la fidelitat vers la parella. Com s'entén, doncs, la llibertat de l'ésser humà? Som realment lliures o estem condicionats per les reaccions neuroquímiques del cervell? En un viatge fascinant a les intimitats de la nostra espècie i als sentiments que considerem més nostres, aquest volum ens acosta a la base biològica i evolutiva d'una de les característiques que ens és més preuada, la nostra llibertat, i proposa que aquesta és la millor adaptació que l'evolució ens ha oferit per a garantir la nostra supervivència.

Bueno i Torrens, D. [David] (2011). L'enigma de la llibertat. Una perspectiva biològica i evolutiva de la llibertat humana. Universitat de València.

Bueno i Torrens, David. L'enigma de la llibertat. Una perspectiva biològica i evolutiva de la llibertat humana. Universitat de València, 2011.

BUENO I TORRENS, David. L'enigma de la llibertat. Una perspectiva biològica i evolutiva de la llibertat humana. Valencia: Universitat de València, 2011. ISBN 978-84-9824-855-5.

Bueno i Torrens, David. L'enigma de la llibertat. Una perspectiva biològica i evolutiva de la llibertat humana. Valencia: Universitat de València; 2011. 288 p.