L'Eliana: Historia, Geografía y Arte

AA.DD.

ISBN: 978-84-370-9737-4

Matèria: art, geografia, història

Submatèries: patrimoni artístic, història contemporània

Any ed.: 2015

Aquest volum pretén donar a conèixer les característiques i singularitats d'aquest nucli de població de la Comarca del Camp de Túria. El llibre efectua des de la Història, Geografia i la Història de l'Art un rigorós anàlisi historiogràfic i territorial del municipi des de la seva Antiguitat fins al moment present. De del punt de vista històric, es descriu l'origen de L'Eliana; el seu esdevenir al llarg del temps; l'evolució de les seves activitats productives, així com la seva realitat sociocultural i política. Des de la Geografia, s'aborda l'estudi del medi físic, relleu, xarxa hidrogràfica, paisatge, dinàmiques demogràfiques, urbanisme, estructura viària i activitats econòmiques, en les que es contempla el sector primari, secundari i terciari. La seua Història de l'Art permet conèixer el seu ric patrimoni artístic i etnològic, l'arquitectura dels seus edificis, la seva evolució, transformacions i reformes.

VV.AA. (2015). L'Eliana: Historia, Geografía y Arte. Universitat de València.

VV.AA. L'Eliana: Historia, Geografía y Arte. Universitat de València, 2015.

VV.AA. L'Eliana: Historia, Geografía y Arte. Valencia: Universitat de València, 2015. ISBN 978-84-370-9737-4.

VV.AA. L'Eliana: Historia, Geografía y Arte. Valencia: Universitat de València; 2015. 400 p.