Joan Fuster i l'anàlisi de la realitat social

VI Jornada «Joan Fuster» (Sueca, 11 de novembre de 2008)

Gustau Muñoz Veiga, ed.

Col·lecció: Càtedra Joan Fuster

ISBN: 978-84-370-7537-2

Matèria: filologia

Submatèries: filologia catalana

Idioma: català

Coeditor: Càtedra Joan Fuster

Any ed.: 2009

Recull de les intervencions dels cinc ponents que participaren en la VI Jornada «Joan Fuster», celebrada el 2008, amb la finalitat d'incrementar amb noves aportacions el coneixement de la personalitat i l'obra de l'escriptor. Presenta també, sota enfocaments diversos, unes visions complementàries entorn de la concepció fusteriana sobre distints aspectes de la realitat social.

Altres formats:

eBook

En aquest volum es recullen les intervencions dels cinc ponents que participaren en la VI Jornada «Joan Fuster», coordinada per Gustau Muñoz i celebrada a la capital de la Ribera Baixa. La seua finalitat - com en edicions anteriors- fou la d'incrementar amb noves aportacions el coneixement de la personalitat i l'obra de l'escriptor, així com presentar, sota enfocaments diversos, unes visions complementàries entorn de la concepció fusteriana sobre distints aspectes de la realitat social. Se'n van encarregar els conferenciants Ernest Garcia, catedràtic de Sociologia (Universitat de València), Vicenç M. Rosselló, catedràtic de Geografia, (Universitat de València), Ernest Reig, catedràtic d'Economia Aplicada, (Universitat de València), Adolf Beltrán, (periodista i escriptor) i Josep Ramoneda (filòsof i periodista).