Investigación e innovación en educación superior

Noelia Ibarra Rius, coord.

ISBN: 978-84-370-9627-8

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: pedagogia i didàctica

Coeditor: Facultat de Magisteri (UV), Facultat d'Econòmiques (UV), Florida Universidad

Any ed.: 2015

La investigació i la innovació educativa representen dues de les eines més importants que el professorat té per a millorar la pràctica educativa, i amb elles els aprenentatges dels estudiants. El volum proposa una reflexió de l'exercici docent a través d'una sèrie d'experiències per al desenvolupament professional del professorat en educació superior.

La investigació i la innovació educativa representen, sens dubte, dues de les més importants eines que el professorat té per a millorar la pràctica educativa i amb elles, els aprenentatges de l'alumnat. Si una de les funcions fonamentals de l'educació és la transformació social, la recerca i la innovació docent han d'arribar a ser un instrument clau per a influir en els canvis socials necessaris i no un simple nom que vesteixa la seua activitat professional. Una reflexió sobre l'exercici de la professió docent, sobre el paper que tenen els educadors i la importància que prenguen les regnes de la seua pròpia formació. Aquest llibre recull una sèrie d'experiències, que constitueixen el resultat d'un impuls fonamental per al necessari desenvolupament professional del professorat en educació superior.