Índex del llibre:

Fitxa Llibre:

Introducción a la sintaxis alemana

Ferran Robles Sabater

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials, 76

ISBN: 978-84-9134-293-9

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: fiologia anglogermànica

Any ed.: 2018

Format: 21 x 29,7 cm.

Pàgines: 146

El present manual està dirigit als alumnes de graus universitaris de Llengües Modernes Alemany i de Traducció i Mediació Interlingüïstica de 3r curs. Aquest llibre de text sintetitza i exposa en espanyol, de forma sistemàtica, ordenada i adaptada al nivell dels alumnes d'alemany B1-B2, els continguts fonamentals de la gramàtica i la sintaxi de l'alemany contemporani.

El present manual està dirigit als estudiants dels graus de Llengües Modernes Alemany i de Traducció i Mediació Interlingüïstica de 3r curs. Constitueix el llibre de text per a l'assignatura obligatòria «Estudis lingüístics en llengua alemanya 1» i el material de suport per a «Llengua alemanya 5», també obligatòria per als estudiants de maior. No existeix en el mercat un manual d'aquestes característiques, adaptat als alumnes de graus universitaris, ni tampoc que compendie i sintetitze en espanyol els continguts de les gramàtiques de referència en llengua alemanya. S'exposen de forma sistemàtica, ordenada i adaptada al nivell dels alumnes d'alemany B1-B2, els continguts fonamentals de la sintaxi de l'alemany contemporani. Les explicacions i l'orientació s'adapten al nivell i les exigències dels estudiants de grau de la Universitat de València i dels plans d'estudis de traducció i filologies de les universitats espanyoles.