Product Documents

Francisco Puig Blanco, coord.

ISBN: 978-84-9133-381-4

Matèria: economia

Any ed.: 2021

Enquadernació: cartoné

Format: 15,5 x 23,5 cm

A partir d’una investigació realitzada durant l’any 2020 pel grup GESTOR (UV‐INV‐205), de la Universitat de València, amb col·laboradors de la Universitat d’Alacant, aquest estudi s’emmarca en una línia de treball sobre internacionalització i millora del posicionament en la cadena global de valor del tèxtil i ofereix una visió detallada d’aquest sector a la Comunitat Valenciana i en relació amb la resta de l’Estat espanyol.

Puig Blanco, F. [Francisco ] (coord.) (2021). Internacionalización y mejora del posicionamiento en la cadena de valor de la industria textil. Universitat de València.

Puig Blanco, Francisco (coord.). Internacionalización y mejora del posicionamiento en la cadena de valor de la industria textil. Universitat de València, 2021.

PUIG BLANCO, Francisco (coord.). Internacionalización y mejora del posicionamiento en la cadena de valor de la industria textil. Valencia: Universitat de València, 2021. ISBN 978-84-9133-381-4.

Puig Blanco, Francisco (coord.). Internacionalización y mejora del posicionamiento en la cadena de valor de la industria textil. Valencia: Universitat de València; 2021. 118 p.