Informe de la comunicació a Catalunya. 2001-2002

ISBN: 978-84-370-5656-2

Matèria: filologia

Submatèries: comunicaciò i traducció

Coeditor: Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Jaume I, Universitat Pompeu Fabra

Any ed.: 2003

Un detallat informe, imprescindible per als professionals de la informació, que posa de manifest que hi ha quatre eixos principals que travessen tots els camps comunicatius: la tendència a la concentració, les oportunitats i les dependències d'un espai de comunicació pròpiament català, el factor de la llengua i les polítiques de comunicació que orienten el desenvolupament del sector.

L'informe de la comunicació a Catalunya 2001-2002' és un projecte de l'Institut de la Comunicació (InCom) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), que té com a objectiu principal oferir, de forma regular cada dos anys, una descripció actualitzada i una anàlisi aprofundida i plural dels diversos camps que configuren el sector de la comunicació al Principat.