Product Documents

Hannah Arendt: lo filosófico y lo político

Neus Campillo Iborra

Col·lecció: Prismas, 5

ISBN: 978-84-370-8983-6

Matèria: filosofia, sociologia i política

Any ed.: 2013

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Hannah Arendt va tenir l'enorme capacitat de plantejar política i filosòficament una sèrie de problemes crucials del segle XX des de fora de la filosofia acadèmica. L'afany d'Arendt per comprendre, li va oferir una nova forma d'entendre allò filosòfic, però també el polític. Filosofia i política, doncs, es van redefinint en el seu pensament de tal manera que aconsegueix plasmar una de les claus del pensament del segle xx: com seguir pensant quan s'ha constatat que la cultura de la modernitat, la ciència i la tècnica incloses, pot representar la fi de la humanitat. Aquest llibre és una indagació d'alguns escrits d'Ardent, en els que pretén trobar en la seua radical forma de pensar, aclariments sobre com pot una societat de masses i de consum fer front al perill del totalitarisme.

Citació

Campillo Iborra, N. [Neus] (2013). Hannah Arendt: lo filosófico y lo político. Universitat de València.

Campillo Iborra, Neus. Hannah Arendt: lo filosófico y lo político. Universitat de València, 2013.

CAMPILLO IBORRA, Neus. Hannah Arendt: lo filosófico y lo político. Valencia: Universitat de València, 2013. ISBN 978-84-370-8983-6.

Campillo Iborra, Neus. Hannah Arendt: lo filosófico y lo político. Valencia: Universitat de València; 2013. 296 p.

Copiar al portapapeles