Handbook on Spanish Civil Law, 2nd. Edition

Matèria: dret

Idioma: anglès

Any ed.: 2015

Aquesta obra està especialment orientada als estudiants de primer curs de Grau en Dret o dobles titulacions bilingües. En aquesta segona edició segueix oferint un estudi de les institucions bàsiques del Dret privat, centrant-se en l'anàlisi de les institucions pròpies del Títol Preliminar del Codi Civil (fonts del Dret, eficàcia de les normes, relacions competencials entre l'Estat i les Comunitats Autònomes en matèria civil) així com del Dret de la Persona (drets de la personalitat, principi i finalitat de la personalitat, persona jurídica, nacionalitat i veïnatge civil). Així mateix, proporciona a l'estudiant uns conceptes jurídics bàsics de Dret Patrimonial. Adaptat als nous plans d'estudi que exigeixen una avaluació continuada, aquest manual presenta al final de cada capítol materials de treball així com criteris d'autoavaluació.

Martín Satisteban, S. [Sonia] & Martínez Velancoso, L. M. [Luz M.] (2015). Handbook on Spanish Civil Law, 2nd. Edition. Part I. Law of the Person. Universitat de València.

Martín Satisteban, Sonia y Martínez Velancoso, Luz M. Handbook on Spanish Civil Law, 2nd. Edition. Part I. Law of the Person. Universitat de València, 2015.

MARTÍN SATISTEBAN, Sonia y MARTÍNEZ VELANCOSO, Luz M. Handbook on Spanish Civil Law, 2nd. Edition. Part I. Law of the Person. Valencia: Universitat de València, 2015. ISBN 978-84-370-9899-9.

Martín Satisteban, Sonia y Martínez Velancoso, Luz M. Handbook on Spanish Civil Law, 2nd. Edition. Part I. Law of the Person. Valencia: Universitat de València; 2015. 168 p.