+34 96 386 41 15

PUV - Publicacions Universitat València

Fronteres de la investigació en màrqueting

Fronteras de la investigación en marketing

Enrique Bigné

ISBN: 978-84-370-9712-1

Matèria: economia

Idioma: català, castellà

Any ed.: 2015

Enquadernació: rústica

Format: 15 x 21 cm.

Pàgines: 60 pp.

Lliçó magistral llegida en el solemne acte d'obertura del curs 2015-2016.Enrique Bigné, catedràtic de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València, ha estat l'encarregat de la lliçó magistral, amb el títol «Fronteres de la investigació en màrqueting. Cap a la unió disciplinària», que ara es recull en aquest volum.

Disponibilitat: En existències

5,00 €

Altres formats:

eBook

Sinopsi

Detalles

Lliçó magistral llegida en el solemne acte d'obertura del curs 2015-2016. Enrique Bigné, catedràtic de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València, ha estat l'encarregat de la lliçó magistral llegida en el solemne acte d'obertura del curs 2015-2016 sota el títol «Fronteres de la investigació en màrqueting. Cap a la unió disciplinària», que ara es recull en aquest volum.