From Physics to Metaphysics: Philosophy and Allegory in the Critical Writings of T. S. Eliot

Fabio L. Vericat

Col·lecció: Biblioteca Javier Coy d'Estudis Nord-Americans, 27

ISBN: 978-84-370-5984-6

Matèria: filologia

Submatèries: fiologia anglogermànica

Idioma: anglès

Any ed.: 2004

Abans de dedicar-se per complet a la literatura, T.S. Eliot fou un estudiant seriós de filosofia. Aquest estudi pretén determinar la importància d'aquest fet en el seu desenvolupament com a crític literari. La intenció és argumentar que el canvi que Eliot va fer de la filosofia a la literatura va ser instigat amb l'esperança de trobar en el camp literari un estil que havia vençut durant els seus estudis filosòfics.

Altres formats:

eBook

Abans de dedicar-se per complet a la literatura, T.S. Eliot fou un estudiant seriós de filosofia. Aquest estudi pretén determinar la importància d'aquest fet en el seu desenvolupament com a crític literari. La intenció és argumentar que el canvi que Eliot va fer de la filosofia a la literatura, va ser instigat amb l'esperança de trobar en el camp literari un estil que havia vençut durant els seus estudis filosòfics.