Estudio contrastivo gramatical de campo en español como lengua extranjera

Jorge Martí Contreras

ISBN: 978-84-370-9928-6

Matèria: filologia

Submatèries: filologia espanyola

Any ed.: 2016

Format: 15,5 x 22 cm.

El present volum és el resultat d'una investigació duta a terme a les aules de la Facultat d'Economia de la Universitat de València. Allí s'impartia l'assignatura 'Español para los negocios', i vam aprofitar aquesta oportunitat per a poder contrastar mitjançant un estudi de camp l'efectivitat de dur a l'aula els materials dissenyats seguint un enfocament comunicatiu per tasques, però en un cas la gramàtica era portada a l'aula de forma inductiva i implícita, i en l'altre de forma explícita i deductiva. Es descriu com s'han dissenyat els materials i quins són els resultats obtinguts. Finalment, es proposen unes activitats en las que s'utilitzen processos cognitius, gràcies als quals els estudiants poden maximitzar el seu procés d'aprenentatge.