Santiago Mas-Coma

Submatèries: biologia

Any ed.: 2017

Format: 15 x 21,3 cm

Lliçó magistral llegida en el solemne acte d'obertura del curs 2017-2018. Santiago Mes-Coma, director de la Unitat de Parasitologia Sanitària (Centre Col·laborador de l'OMS) i catedràtic del Departament de Farmàcia, Tecnologia Farmacèutica i Parasitologia de la Facultat de Farmàcia de la Universitat de València, ha estat l'encarregat de la lliçó magistral llegida en el solemne acte d'obertura del curs 2017-2018 sota el títol «Malalties infeccioses, la història de la humanitat i els actuals canvis climàtic i global», que ara es recull en aquest volum. L'objectiu d'aquesta exposició és recordar les principals malalties infeccioses i centrar-se en les emergents: “Les malalties infeccioses emergents han causat pèrdues de molts bilions de dòlars en els últims 20 anys i els costos no paren de créixer”.

Mas-Coma, S. [Santiago] (2017). Enfermedades infecciosas, la historia de la humanidad y los actuales cambios climático y global. Universitat de València.

Mas-Coma, Santiago. Enfermedades infecciosas, la historia de la humanidad y los actuales cambios climático y global. Universitat de València, 2017.

MAS-COMA, Santiago. Enfermedades infecciosas, la historia de la humanidad y los actuales cambios climático y global. Valencia: Universitat de València, 2017. ISBN 978-84-9134-133-8.

Mas-Coma, Santiago. Enfermedades infecciosas, la historia de la humanidad y los actuales cambios climático y global. Valencia: Universitat de València; 2017. 86 p.