El territorio valenciano. Transformaciones ambientales y antrópicas

XXXI Jornadas de campo de Geografía Física

Joan F. Mateu Bellés, coord.

ISBN: 978-84-9133-010-3

Matèria: geografia

Any ed.: 2016

Format: 15,5 x 23,5 cm

Aquest volum recull 28 contribucions consagrades a la geografia física del País Valencià que incideixen en les transformacions territorials i antròpiques. La geografia integral, no es concep sense la presència humana i la persona és un dels seus principals actors, sobretot comparat amb la tecnologia del paleolític o de les edats mitjana i moderna. Les transformacions del territori valencià, vistes per geògrafs físics de diferents generacions, són presentades en cinc grans apartats o capítols. El primer es refereix als canvis recents i ambientals mentre que la resta es refereixen a zones concretes del País Valencià: la Serra d'Espadà, la vall del Palància, la Vall d'Aiora i el canó del Xúquer-Xúquer, el Maestrat, el litoral entre la Serra d'Irta i Orpesa, i finalment l'interdelta dels rius Xúquer i Túria i l'Albufera de València.

Mateu Bellés, J. F. [Joan F.] (2016). El territorio valenciano. Transformaciones ambientales y antrópicas. XXXI Jornadas de campo de Geografía Física. Universitat de València.

Mateu Bellés, Joan F. El territorio valenciano. Transformaciones ambientales y antrópicas. XXXI Jornadas de campo de Geografía Física. Universitat de València, 2016.

MATEU BELLÉS, Joan F. El territorio valenciano. Transformaciones ambientales y antrópicas. XXXI Jornadas de campo de Geografía Física. Valencia: Universitat de València, 2016. ISBN 978-84-9133-010-3.

Mateu Bellés, Joan F. El territorio valenciano. Transformaciones ambientales y antrópicas. XXXI Jornadas de campo de Geografía Física. Valencia: Universitat de València; 2016. 154 p.