+34 96 386 41 15

PUV - Publicacions Universitat València

El léxico del discurso turístico 2.0

Mercedes López Santiago, David Giménez Folqués, coords.

ISBN: 978-84-9133-014-1

Matèria: economia, filologia

Submatèries: general

Idioma: castellà

Any ed.: 2016

Format: 15 x 23 cm.

Pàgines: 232 pp.

Aquesta monografia pretén mostrar l'estat actual de la qüestió de les investigacions sobre el lèxic del turisme 2.0 en diversos camps, com ara la interculturalitat, el lèxic del patrimoni cultural, el turisme actiu, el turisme solidari, així com els estrangerismes i els sinònims emprats en els textos turístics. Finalment, aquests treballs aporten un nou enfocament a la definició del discurs turístic 2.0.

Disponibilitat: Exhaurit, Contacte'ns

16,00 €

Sinopsi

Detalles

Aquest volum, consta de diversos treballs recents realitzats per investigadors i investigadores, nacionals i internacionals de prestigi, que recullen, classifiquen i estudien el lèxic del discurs turístic 2.0, des d'una perspectiva contrastiva (espanyol-francès, espanyol-anglès i espanyol-italià). Aquesta monografia pretén mostrar l'estat actual de la qüestió de les investigacions sobre el lèxic del turisme 2.0 en diversos camps, com ara la interculturalitat, el lèxic del patrimoni cultural, el turisme actiu, el turisme solidari, així com els estrangerismes i els sinònims emprats en els textos turístics. Finalment, aquests treballs aporten un nou enfocament a la definició del discurs turístic 2.0.

Articles nous