El Jardí Animat. Propostes didàctiques per a gaudir de les plantes

Idioma: català

Coeditor: Càtedra de Divulgació de la Ciència, Mètode

Any ed.: 2016

Per tal de conèixer i gaudir les plantes, aquesta nova monografia de Mètode ofereix un recull de propostes didàctiques seleccionades i adaptades entre totes les publicades pel Gabinet de didàctica del Jardí Botànic de la Universitat de València a la revista. El llibre ens convida a realitzar un recorregut pel món de les plantes d'una manera amena a través d'una sèrie de propostes que, acompanyades d'acurades fotografies, s'estructuren en quatre blocs: la flor, la fulla, la tija i les arrels. El volum ofereix una xicoteta idea de la gran dimensió de l'univers botànic i de l'estreta relació que hi mantenim els éssers humans, com també s'evidencia la intenció de conscienciar sobre els riscos que corre el planeta i la necessitat d'adquirir hàbits i conductes sostenibles. Per això, a l'hora de realitzar les activitats, s'anima a reutilitzar o reciclar recipients i materials.

Carrau Mellado, M. J. [Maria Jose] & Ibáñez Arnau, O. [Olga] & Rey Martí, J. [Josefa] (2016). El Jardí Animat. Propostes didàctiques per a gaudir de les plantes. Monografia Mètode, 8. Universitat de València.

Carrau Mellado, Maria Jose y Ibáñez Arnau, Olga y Rey Martí, Josefa. El Jardí Animat. Propostes didàctiques per a gaudir de les plantes. Monografia Mètode, 8. Universitat de València, 2016.

CARRAU MELLADO, Maria Jose y IBÁÑEZ ARNAU, Olga y REY MARTÍ, Josefa. El Jardí Animat. Propostes didàctiques per a gaudir de les plantes. Monografia Mètode, 8. Valencia: Universitat de València, 2016. ISBN 978-84-370-9820-3.

Carrau Mellado, Maria Jose y Ibáñez Arnau, Olga y Rey Martí, Josefa. El Jardí Animat. Propostes didàctiques per a gaudir de les plantes. Monografia Mètode, 8. Valencia: Universitat de València; 2016. 120 p.