Product Documents

Any ed.: 2019

Format: 15 x 23,5 cm.

Pàgines: 220

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Vivim en un món de dades. Les generem i les rebem en el mòbil, l’ordinador, el cotxe i en els utensilis més diversos, tot i que no en siguem conscients. Produïm dades quan telefonem, quan posem un «m’agrada» a Facebook, quan paguem amb targeta de crèdit, quan fem una cerca a Internet, quan ens fan un reconeixement mèdic o, simplement, quan ens movem amb el navegador del cotxe connectat. N’hi ha bilions i, per això, parlem de big data o de megadades. Aquesta obra explica com es generen les dades, com es processen, per a què serveixen i, sobretot, per a què no haurien de servir. Així, sense apostar per un missatge catastrofista, el text proporciona al lector informació i consells per a conscienciar-lo de les grans oportunitats que implica aquest imperi de les dades tant per a la recerca com per a altres àmbits, però també dels perills i de la part de responsabilitat que tenim en l’ús (i el mal ús) de les dades de tot tipus.

Citació

Duran Escribà, X. [Xavier] (2019). El imperio de los datos. El Big Data, la privacidad y la sociedad del futuro. Universitat de València.

Duran Escribà, Xavier. El imperio de los datos. El Big Data, la privacidad y la sociedad del futuro. Universitat de València, 2019.

DURAN ESCRIBà, Xavier. El imperio de los datos. El Big Data, la privacidad y la sociedad del futuro. Valencia: Universitat de València, 2019. ISBN 978-84-9134-362-2.

Duran Escribà, Xavier. El imperio de los datos. El Big Data, la privacidad y la sociedad del futuro. Valencia: Universitat de València; 2019. 220 p.

Copiar al portapapeles