Product Documents

El conde de Cervelló y la creación literaria del siglo XVIII

Mecenazgo, poesía y teatro

Amparo Felipo Orts, Pasqual Mas i Usó, Javier Vellón Lahoz

ISBN: 978-84-9134-610-4

Matèria: filologia

Coeditor: Publicacions de la Universitat Jaume I

Any ed.: 2020

Juan Basilio de Castellví, comte de Cervelló, membre de la noblesa valenciana, va ser una figura política controvertida –va passar de la defensa dels borbons a l’exili després de la derrota dels austracistes en la Guerra de Successió–, amb notable influència en la cort dels Àustria i amb relacions culturals per tot Europa, incloent l’amistat amb Gregori Maians. El llibre presenta l’edició crítica d’un conjunt de textos poètics i teatrals de finals del segle XVII i començaments del XVIII del mateix Castellví i d’altres escriptors que, o bé pertanyien al cercle d’intel·lectuals que es reunien als salons del palau dels marquesos de Villatorcas, propietat de la família de Juan Basilio, o bé eren referents literaris de la jove generació d’intel·lectuals denominats “novatores”.

Felipo Orts, A. [Amparo] & Mas i Usó, P. [Pasqual] & Vellón Lahoz, J. [Javier] (2020). El conde de Cervelló y la creación literaria del siglo XVIII. Mecenazgo, poesía y teatro. Universitat de València.

Felipo Orts, Amparo y Mas i Usó, Pasqual y Vellón Lahoz, Javier. El conde de Cervelló y la creación literaria del siglo XVIII. Mecenazgo, poesía y teatro. Universitat de València, 2020.

FELIPO ORTS, Amparo y MAS I USÓ, Pasqual y VELLÓN LAHOZ, Javier. El conde de Cervelló y la creación literaria del siglo XVIII. Mecenazgo, poesía y teatro. Valencia: Universitat de València, 2020. ISBN 978-84-9134-610-4.

Felipo Orts, Amparo y Mas i Usó, Pasqual y Vellón Lahoz, Javier. El conde de Cervelló y la creación literaria del siglo XVIII. Mecenazgo, poesía y teatro. Valencia: Universitat de València; 2020. 322 p.