El 68 treinta años después: memoria y esperanza

Eugenio del Río, Miguel Ángel García Calavia, José Luis Rodríguez, Ernest Garcia

ISBN: 978-84-370-4378-4

Any ed.: 2013

Trenta anys després, parlar de maig del 68 no resulta fàcil ni per a historiadors ni sociòlegs. Així doncs, la dilucidació del que ha significat maig del 68 pot ajudar a comprendre en gran mesurada la situació actual i la possibilitat d'establir altres formes de convivència humana. És a dir, explorar els aspectes revolucionaris del moviment de maig, els seus assoliments i les seues limitacions.Aquest volum recull els següents textos, que van ser presentats en el Fòrum de Debats de la Univeristat al maig del 1998: "El eco de mayo del 68" d'Eugenio del Río, "La crítica de la vida cotidiana: Henry Lfebvre y los situacionistas" de Miguel Ángel García Calavia, "Bajo la seducción de dos textos : Del «Manifiesto comunista» a «El antiedipo»" de José Luis Rodríguez i "Notas sobre la cultura política de la rebelión estudiantil en Europa occidental" d'Ernest Garcia.

Del Río, E. [Eugenio] & García Calavia, M. . [Miguel Ángel] & Garcia, E. [Ernest] & Rodríguez, J. L. [José Luis] (2013). El 68 treinta años después: memoria y esperanza. Universitat de València.

Del Río, Eugenio y García Calavia, Miguel Ángel y Garcia, Ernest y Rodríguez, José Luis. El 68 treinta años después: memoria y esperanza. Universitat de València, 2013.

DEL RÍO, Eugenio y GARCÍA CALAVIA, Miguel Ángel y GARCIA, Ernest y RODRÍGUEZ, José Luis. El 68 treinta años después: memoria y esperanza. Valencia: Universitat de València, 2013. ISBN 978-84-370-4378-4.

Del Río, Eugenio y García Calavia, Miguel Ángel y Garcia, Ernest y Rodríguez, José Luis. El 68 treinta años después: memoria y esperanza. Valencia: Universitat de València; 2013. 168 p.