Sinopsi
Detalles
Quin paper té la comunicació pública al si de la societat de la informació? Quin grau de desenvolupament ha assolit l'administració electrònica a la Comunitat Valenciana, Espanya i Europa? En quin punt es troben els plans d'acció a curt i mitjà termini? Amb la finalitat de donar una resposta a aquestes i altres qüestions, diferents experts de l'administració i del sector privat han treballat en la realització d'aquest llibre. Les administracions públiques han de respondre a la creixent demanda de serveis virtuals a través d'Internet. Les tecnologies de la comunicació ja no són "noves", però la seua presència, així com el seu creixement continu i sostingut en l'àmbit de la societat, exigeixen uns plantejaments "novedosos".
La digitalització ha permès el desenvolupament de xarxes intercomunicatives amb un valor social estratègic, xarxes que permeten una comunicació instantània i horitzontal, que permeten un productiu intercanvi de papers comunicatius. De l'efectiva universalització d'eixes xarxes dependrà el desenvolupament just i equilibrat de les societats, la qualitat de la nostra democràcia. La comunicació pública ha d'estar caracteritzada per l'eficiència i la qualitat i ha d'estar sotmesa al compromís d'una vigilància permanent d'aquestes exigències.