Diccionari de sinònims de frases fetes

M. Teresa Espinal

ISBN: 978-84-370-5845-0

Submatèries: filologia catalana

Idioma: català

Coeditor: Universitat Autònoma de Barcelona i Publicacions de l'Abadia de Montserrat

Any ed.: 2004

A partir de conceptes proporciona informació gramatical i lingüística referida a frases fetes de naturalesa gramatical diversa. Inclou 5.500 entrades conceptuals i 15.500 expressions lexicalitzades, les quals es registren en 18.850 fitxes distintes. Incorpora un CD-ROM, que permet fer múltiples cerques que complementen l'obra impresa. Una obra imprescindible per a docents, traductors i escriptors.

Disponibilitat: Exhaurit, Contacte'ns

Aquest Diccionari de Sinònims de Frases Fetes és un diccionari conceptual i un diccionari d'ús d'expressions lexicalitzades de la llengua catalana, fonamentalment del català contemporani. A partir de conceptes proporciona infomació gramatical i lingüística referida a frases fetes de naturalesa gramatical diversa. Innova en l'especificació de diverses relacions de sentit (sinonímia, antonímia, inversió argumental i extensió semàntica) i múltiples referències creuades a altres expressions lexicalitzades.Inclou 5.500 entrades conceptuals i 15.500 expressions lexicalitzades, les quals es registren en 18.850 fitxes distintes. Incorpora un CD-ROM, que permet fer múltiples cerques que complementen l'obra impresa. És el diccionari de frases fetes més complet dels existents en l'actualitat, una obra imprescindible per a docents, traductors i escriptors en general.